Viime kirjoitukseni jälkeen olemme harrastaneet seksiä kerran. Se johtui varmaankin siitä kun hänellä loppui kuukautiset ja sen jälkeen eli siis sen kerran kuussa hänen tekee mieli. Nyt sitten ollaankin tässä menty kohta taas kaksi viikkoa ilman minkäänlaista vastakaikua siinä asiassa vaikka olen kuinka yrittänyt lämmitellä häntä. Aina tulee kuitenkin se perinteinen vastaus ei nyt tai sitten ei kyllä nyt tee yhtään mieli. Voi elämä! Sitten hän vielä kertoi tässä yksi päivä että käytti dildoa joku ilta kun uni ei tullu ja halusi orgasmin. Ei siinä en minä omaa kivaa ole kieltämässä ja se on todellakin ihan hyväksyttävää mun mielestä mutta on siinä nyt jokin epäkohta jos minä joudun tyytymään omaan käteen pakosta kun ei muuten helpotusta saa ja hän taas harrastaa omaa kivaa ihan ilokseen vaikka saisi minultakin. Ja ei se ei ole kiinni siitä orgasmista. Minä pidän huolen että hänkin saa enkä vain minä.

Alan pikkuhiljaa kallistua sille kannalle että meidän on mentävä seksuaaliterapeutin luo. Ehkäpä pitäisi ruveta etsimään sopivaa.